Přehled pracovních pozic

Asistentka pro provozovnu Česká Třebová

Popis pracovního místa

Máte organizační schopnosti? Umíte příjemně vystupovat a nebojíte se komunikovat? Ozvěte se nám! Hledáme fajn kolegyni, která zajistí administrativní chod našich oddělení v České Třebové!

Co Vás bude čekat?

  • zajištění chodu recepce a organizační záležitosti v rámci provozovny
  • příjem a vyřizování hovorů i v anglickém jazyce
  • přijímání návštěv
  • zajištění občerstvení pro porady, návštěvy a vedení společnosti
  • péče o společné prostory, zasedací místnosti a jejich správa, objednávka kancelářských potřeb
  • komplexní vyřizování došlé/ odeslané pošty, datová schránka
  • podpůrné činnosti spojené s nástupy a výstupy zaměstnanců
  • zpracování podkladů k fakturaci pro agentury práce za provozovnu
  • spolupráce na organizaci a zajišťování firemních akcí
  • vedení pokladny za provozovnu


Jaké znalosti a dovednosti byste měla mít?

  • SŠ vzdělání s maturitou
  • AJ – na komunikativní úrovni
  • uživatelská znalost MS Office, EXCEL- pokročilá znalost NUTNÁ!
  • řidičský průkaz sk. B
  • zodpovědnost, spolehlivost, komunikativnost, časová flexibilita, příjemné vystupování


Co Vám můžeme nabídnout?

  • různorodou práci, kde se nebudeš nudit
  • fajn kolektiv
  • příspěvky na stravování/ stravenky
  • jazykový kurz anglického jazyka
  • zvláštní placené volno 6 dnů/ rok
  • příspěvky na ŽP nebo PP
  • Cafeterie Edenred

Další informace

Typ zaměstnání:

Práce na plný úvazek

Kontaktní osoba:

Ladislav Budín, +420 724681468
×