Popis pracovního místa
Máte organizační schopnosti? Umíte příjemně vystupovat a nebojíte se komunikovat? Ozvěte se nám! Hledáme fajn kolegyni, která zajistí administrativní chod našich oddělení v České Třebové!
Co Vás bude čekat?
- zajištění chodu recepce a organizační záležitosti v rámci provozovny
- příjem a vyřizování hovorů i v anglickém jazyce
- přijímání návštěv
- zajištění občerstvení pro porady, návštěvy a vedení společnosti
- péče o společné prostory, zasedací místnosti a jejich správa, objednávka kancelářských potřeb
- komplexní vyřizování došlé/ odeslané pošty, datová schránka
- podpůrné činnosti spojené s nástupy a výstupy zaměstnanců
- zpracování podkladů k fakturaci pro agentury práce za provozovnu
- spolupráce na organizaci a zajišťování firemních akcí
- vedení pokladny za provozovnu
Jaké znalosti a dovednosti byste měla mít?
- SŠ vzdělání s maturitou
- AJ – na komunikativní úrovni
- uživatelská znalost MS Office, EXCEL- pokročilá znalost NUTNÁ!
- řidičský průkaz sk. B
- zodpovědnost, spolehlivost, komunikativnost, časová flexibilita, příjemné vystupování
Co Vám můžeme nabídnout?
- různorodou práci, kde se nebudeš nudit
- fajn kolektiv
- příspěvky na stravování/ stravenky
- jazykový kurz anglického jazyka
- zvláštní placené volno 6 dnů/ rok
- příspěvky na ŽP nebo PP
- Cafeterie Edenred