Popis pracovního místa
Chcete se realizovat ve firmě, kde bude váš hlas slyšet? Myslíte si, že umíte vyjednávat a máte předpoklady k tomu být dobrým nákupčím? Ozvěte se nám!
Co vás čeká
- zajištění nákupu dle požadavků výroby
- komunikace s dodavateli, vyjednávání termínů dodání materiálu, práce s daty
- kontrola správnosti dokladů (dodací list, faktura, inspekční certifikát)
- sledování stavu objednávek a řešení neshod v dodávkách
- spolupráce s výrobou, skladem a technickým oddělením
- práce v ERP systému
Jaké znalosti a dovednosti byste měli mít
- min. SŠ vzdělání (ideálně technického nebo ekonomického směru)
- zkušenosti v oblasti nákupu ve výrobní firmě výhodou
- 100% nasazení, proaktivní přístup, orientace na výsledek
- samostatnost, komunikační schopnosti, pečlivost, logické myšlení
- dobré vyjednávací schopnosti, profesionální vystupování, bezúhonost
- znalost práce s MS Office, zkušenosti s ERP systémem výhodou
- AJ nebo NJ výhodou
- řidičský průkaz skupiny B
Co vám můžeme nabídnout
- roční bonus
- flexibilní pracovní dobu
- příspěvky na stravování/ stravenky
- zvláštní placené volno 6 dnů/rok
- benefitní kartu Edenred
- příspěvky na ŽP nebo PP
- odborné a rozvojové vzdělávání zdarma