Popis pracovního místa
Hledáte stabilní a smysluplnou práci, kde budete moci uplatnit své dosavadní zkušenosti z oblasti zákaznického servisu? Umíte najít nejlepší řešení pro zákazníka a firmu zároveň? Rád/a komunikujete s lidmi? Chcete mít prostor k realizaci svých nápadů? Pokud ano, ozvěte se nám!
Co Váš bude čekat?
- vedení týmu referentů zákaznického servisu
- vedení obchodních jednání se zákazníkem s cílem hladké realizace a řádného ukončení svěřeného projektu
- příprava kalkulací a vyjednávání podmínek obchodních případů
- spolupráce při přípravě a zajišťování akvizičních a prodejních akcí obchodního oddělení
- dohled nad průběhem a stavem plnění obchodních případů
- spolupráce při předávání produktu zákazníkovi.
- provádění marketingových průzkumu trhu
- spolupráce na jednání o hlavních subdodávkách
Co očekáváme?
- aktivní znalost AJ, další jazyky vítány
- praxi v obchodní sféře
- znalost železničního trhu vítána, nikoli podmínkou
- ochotu cestovat
- 100% nasazení, proaktivní přístup
- flexibilitu, samostatnost, komunikativnost
- profesionální vystupování, bezúhonnost
Co nabízíme
- jsme stabilní, renomovaná, dynamicky se rozvíjející společnost s kvalitní produkcí
- skvělý obchodní tým
- účast na zajímavých a rozsáhlých projektech
- odborná školení + osobní rozvoj
- karierní růst
- flexibilní pracovní doba
- příspěvky na ŽP nebo PP
- příspěvky na stravování
- zvláštní placené volno 6 dnů/rok