Popis pracovního místa
Máš organizační schopnosti? Umíš příjemně vystupovat a nebojíš se komunikovat? Ozvi se nám! Hledáme fajn kolegyni, která zajistí administrativní chod našich oddělení v České Třebové!
Co tě bude čekat?
- zajištění chodu recepce a organizační záležitosti v rámci provozovny
- příjem a vyřizování hovorů i v anglickém jazyce
- přijímání návštěv
- zajištění občerstvení pro porady, návštěvy, vedení
- péče o společné prostory, zasedací místnosti a jejich správa
- komplexní vyřizování došlé/odeslané pošty, datová schránka
- evidence došlých faktur v interním systému
- podpůrné činnosti spojené s nástupy a výstupy zaměstnanců
- zpracování podkladů k fakturaci pro agentury práce za provozovnu
- spolupráce na organizaci a zajišťování firemních akcí
Jaké znalosti a dovednosti bys měla mít?
- SŠ vzdělání s maturitou
- AJ – na komunikativní úrovni
- znalost MS Office
- řidičský průkaz sk. B
- zodpovědnost, spolehlivost, komunikativnost, časová flexibilita, příjemné vystupování
Co ti můžeme nabídnout?
- různorodou práci, kde se nebudeš nudit
- fajn kolektiv
- příspěvky na stravování/ stravenky
- jazykový kurz anglického jazyka
- zvláštní placené volno 6 dnů/ rok
- příspěvky na ŽP nebo PP
- 13 mzda
- Cafeterie Edenred