Přehled pracovních pozic

Asistentka pro provozovnu Česká Třebová

Popis pracovního místa

Máš organizační schopnosti? Umíš příjemně vystupovat a nebojíš se komunikovat? Ozvi se nám! Hledáme fajn kolegyni, která zajistí administrativní chod našich oddělení v České Třebové!

Co tě bude čekat?

  • zajištění chodu recepce a organizační záležitosti v rámci provozovny
  • příjem a vyřizování hovorů i v anglickém jazyce
  • přijímání návštěv
  • zajištění občerstvení pro porady, návštěvy, vedení
  • péče o společné prostory, zasedací místnosti a jejich správa
  • komplexní vyřizování došlé/odeslané pošty, datová schránka
  • evidence došlých faktur v interním systému
  • podpůrné činnosti spojené s nástupy a výstupy zaměstnanců
  • zpracování podkladů k fakturaci pro agentury práce za provozovnu
  • spolupráce na organizaci a zajišťování firemních akcí


Jaké znalosti a dovednosti bys měla mít?

  • SŠ vzdělání s maturitou
  • AJ – na komunikativní úrovni
  • znalost MS Office
  • řidičský průkaz sk. B
  • zodpovědnost, spolehlivost, komunikativnost, časová flexibilita, příjemné vystupování


Co ti můžeme nabídnout?

  • různorodou práci, kde se nebudeš nudit
  • fajn kolektiv
  • příspěvky na stravování/ stravenky
  • jazykový kurz anglického jazyka
  • zvláštní placené volno 6 dnů/ rok
  • příspěvky na ŽP nebo PP
  • 13 mzda
  • Cafeterie Edenred

Další informace

Typ zaměstnání:

Práce na plný úvazek

Kontaktní osoba:

Ladislav Budín, +420 724681468
×