Popis pracovního místa
Jste technicky zdatný, zkušený leader za kterým jsou vidět výsledky? Dokázal byste pro svoje vize strhnout tým 50 lidí? Motivuje Vás úspěch podřízených a spokojenost klientů, umíte naslouchat, pochválit, zhodnotit výsledky a nasměrovat? Dokážete si získat důvěru? Jste proaktivní, cílevědomý, zodpovědný a hledáte způsoby a ne důvody?
Pokud ano, napište nám! Hledáme manažera servisu, který naši společnost posune dál!
Hlavní místo výkonu práce nabízíme v Praze nebo v České Třebové nebo v Jihlavě.
Co Vás bude čekat?
- vedení kmenových servisních středisek
- rozvoj servisu (zahraniční teritoria, kapacity, kvalita, systémová opatření, zpětná vazba interní/externí)
- stanovování priorit v rámci garančního servisu
- rozvoj systému after-sales služeb (poradenství, full-service)
- aktivní podpora a rozvíjení vztahů s interním zákazníkem
- aktivní podpora a rozvoj vztahů s externím zákazníkem (v ČR i zahraničí)
- aktivní podpora a rozvoj vztahů se zahraničními servisními partnery
- proaktivní přístup k procesům (dodržování, udržování, tvorba)
- hospodaření se zdroji (lidské, finanční) v rámci definované strategie a rozpočtové politiky
Co požadujeme?
- praxi alespoň 5 let v oboru s technickým anebo dopravním zaměřením
- znalost procesního řízení s orientací na výsledek
- zkušenost s vedením týmu - umění stanovení „pravidel hry“ a motivace
- schopnost učit se novým věcem a být odolný vůči stresu
- samostatnost, iniciativnost, rozhodnost, komunikativnost, názorová konzistentnost, spolehlivost, loajalita
- časovou flexibilitu
- znalost AJ na komunikativní úrovni, RJ + NJ výhodou
- aktivní řidič (sk. B)
Zaměstnanecké benefity:
- služební automobil, notebook, telefon
- jazykové kurzy, odborné a rozvojové vzdělávání zdarma
- flexibilní pracovní doba
- 13. plat
- příspěvky na stravování/stravenky
- 26 dní dovolené
- příspěvky na ŽP nebo PP